Monday, January 18, 2010

ထိုသားအမိ

ဟဲလိ”ု

“ဟုတ္ကဲ့ေျပာပါ။”

“ကြၽန္ေတာ္ Shwerooms.com မွာ ေၾကာ္ျငာထားတဲ့ အိမ္ခန္းအေၾကာင္းစုံစမ္းခ်င္လို႕ပါခင္ဗ်ာ”

အဲဒီလို အစခ်ီျပီး လူတစ္ေယာက္ က်မကို ဆက္သြယ္လာပါတယ္။ သူေျပာတာက သူ႕သူငယ္ခ်င္း မိန္းမနဲ႕ သမီးေနခ်င္လို႕။ သူတို႕ဟာ PR ေတြျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း၊ သမီးကေက်ာင္းတက္ မွာျဖစ္ျပီး အေမကအိမ္မွာပဲေနျပီး အခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္ရွာမွာျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ေနာက္ေန႕က် က်မ ကို ဖုန္းေခၚတဲ့သူ ရယ္၊ သူ႕မိန္းမ နဲ႕ ေနမည့္ေကာင္မေလးတို႕ အိမ္လာၾကည့္ ၾကတယ္။ သူတို႕လည္း ၾကိဳက္ၾကတယ္၊က်မက အဲဒီလူကို ဒီသားအမိနဲ႕ပတ္သက္ျပီး အစစတာဝန္ယူတယ္ဆိုရင္ စရံေပးခဲ့ဖို႕ေျပာလိုက္တယ္။ က်မက အေမလုပ္တဲ့သူကို မျမင္မွမျမင္ဘူးပဲကိုး။

ေနာက္ ႏွစ္ ရက္ ေလာက္ေနေတာ့ သူတို႕သားအမိ ေရာက္လာၾကပါတယ္။အဲဒီေန႕ကရုံးဖြင့္ရက္ ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ က်မအိမ္မွာမရွိပါဘူး။သူတို႕ ေျပာင္းလာတဲ့အခ်ိန္ မနက္ ၁၁နာရီဝန္းက်င္ေလာက္ေပါ့။ က်မအိမ္ကေကာင္မေလးကိုေသာ့တစ္စုံေပးထားခဲ့ပါတယ္။သူတို႕လာရင္ေပးလိုက္ဖို႕ကိုလည္းမွာထားခဲ့ပါတယ္။

က်မအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ရွုပ္ပြေနတဲ့သူတို႕ ပစၥည္း ေတြကို ဧည့္ခန္းမွာ ေတြ႕ရပါတယ္။ သူတို႕ေျပာတာကေတာ့ ေမာလို႕ ေနရာတက်မ ထားႏိုင္ေသးေၾကာင္း က်မကိုေျပာျပပါတယ္။ အဲဒီေတာ့မွ က်မက အေမဆိုတဲ့သူကိုျမင္ဘူးတာပါ။ မေပးရေသးတဲ့ ေသာ့ ေနာက္တစ္စုံ ကိုလည္းသူတို႕ကို ေပးလိုက္ပါတယ္။ျမင္ျမင္ခ်င္းဆိုသလို မႏွစ္ျမိဳ႕စရာပါပဲ ။



"အမ တို႕လိုတာရွိရင္ေျပာေနာ္ ဘာမွအားမနာနဲ႕။ က်မကလည္း လိုအပ္တာရွိရင္းပြင့္ပြင့္ လင္းလင္းပဲေျပာတက္ပါတယ္။
အမတို႕အေနနဲ႕ ကိုယ့္မိသားစုလိုပဲ သေဘာထားျပီး တိုင္တိုင္ပင္ပင္နဲ႕ေပါ့။ အမတို႕အိပ္ခန္းကို တစ္ပတ္ ႏွစ္ခါေလာက္
အနည္းဆုံး ၾကမ္းတိုက္ေစခ်င္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ အိမ္သာ၊ ေရခ်ိဳးခန္းေတြကေတာ့ အိမ္ကေကာင္မေလးလုပ္ပါတယ္ "

က်မေျပာျပီး သူ႕မ်က္ႏွာကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ပိုက္ဆံေပးေနတာပဲ ဘာမွဂ႐ုစိုက္စရာ မလိုဘူး

ဆိုတဲ့ပုံ မ်က္ႏွာထားနဲ႕။ က်မ သူ႕ကိုျမင္ကတည္းက တစ္လ ေလာက္ထားျပီးရင္ သူတို႕ကို မထားဖို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္တယ္။ ညက်ေတာ့ အိမ္ကလူၾကီးကိုတိုင္ပင္ေတာ့ က်မသေဘာပဲလို႕ေျပာပါတယ္။ ပိုဆိုးတာက ညညစကားေျပာရင္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို က်ယ္ပါတယ္။ က်မစိတ္အပ်က္ဆုံးကေတာ့ ေနတာထိုင္တာ ညစ္ပတ္တာနဲ႕ စကားေျပာက်ယ္တာပါပဲ။ အေမဆိုတဲ့သူကစကားကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးလည္းေျပာတက္ပါတယ္

အခုတစ္မ်ိဳး ေတာ္ၾကာတစ္မ်ိဳးေပါ့။ က်မကေတာ့ ဒီလိုပဲေစာင့္ ၾကည့္အုန္းမယ္လို႕ပါပဲ ဒါေပမဲ့ ေရာက္ျပီး တစ္ ရက္ျခားၾကာေတာ့ ျပသာနာ ကစေတာ့တာပဲ။

အဲဒီ ေန ့ကSunday ဆိုေတာ့အိမ္မွာ လူစုံရွိၾကတယ္။ သူတို႕သားအမိႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ မနက္ ၁၀ နာရီ ေလာက္ကတည္းက ေက်ာင္းကိစၥ စုံစမ္းစရာရွိလို႕ဆိုျပီး ထြက္သြားၾကတယ္။ ျပသာနာကသူတို႕ျပန္လာမွစတာ သူတို႕ျပန္လာေတာ့ ညေန ၆နာရီ ဝန္းက်င္ေပါ့။ က်မတို႕က အိမ္မွာရွိရင္ မိန္းတံခါး ေသာ့ကို ပိတ္ေလ့မရွိပါဘူး။ သူတို႕ျပန္လာေတာ့ ေသာ့ဖြင့္စရာမလိုပဲ ဒီအတိုင္းဝင္ ခဲ့ၾကတယ္။သူတို႕အခန္းေရွ့ ေရာက္ေတာ့ သူတို႕ အခန္းေသာ့ဖြင့္မယ္လို႕ ျပင္မွ ေသာ့ကအခန္းထဲမွာ ေမ့ေနတယ္ဆိုတာ သူတို႕သိၾကတယ္ေလ။

က်မကို ေသာ့အပိုရွိ ရင္ ဖြင့္ေပးဖို႕ ေျပာတယ္ေလ။ က်မလည္း ဖြင့္ေပးရတာေပါ့။



“အမ တို ့ေသာ့ ႏွစ္စုံစလုံး အခန္းထဲမွာ ေမ့ခဲ့တာလား?” လို႕က်မကေမးေတာ့

“မဟုတ္ပါဘူး ေသာ့က တစ္စုံထဲရွိတာပါ။”

"မဟုတ္ဘူးေလ အမရဲ့ အမတို႕ေရာက္ခါစက တစ္စုံ ညေနက်မျပန္လာေတာ့ တစ္စုံေပးတာေလ"

ကိုယ့္ဘက္ကေျပေျပလည္လည္ေျပာေပမဲ့သူကေတာ့ က်မကို ေအာ္ျပီး ေျပာပါတယ္။ ပိုဆိုးတာက ေျပာင္လိမ္ပါတယ္။ က်မျဖင့္စိတ္ညစ္လိုက္တာ။ က်မလည္း အခန္းထဲဝင္ျပီး စကားပ်က္သြားေအာင္ၾကိဳးစားပါေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူက ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္ နဲ႕ ပိုက္ဆံေပးေနတာအလကားေနတာက်ေနတာပဲ ဘာညာ ေျပာေနေတာ့ က်မလည္းအျပင္ထြက္ျပီး



" အမစ႐ိုက္နဲ႕ က်မစ႐ိုက္က အတူေနလို႕ ျဖစ္မွာမဟုတ္ပါဘူး
ဒီေတာ့ အိမ္အျမန္ရွာျပီး ရရင္ ေျပာင္းေပးပါ"

"ညည္းပဲေျပာတာေလ ေျပာင္းေစခ်င္ရင္ တစ္လၾကိဳ ေျပာရမယ္ဆို"

"ပုံမွန္ဆိုရင္ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္ အခုလိုခ်က္ခ်င္း ေျပာင္းခိုင္းတဲ့အတြက္ က်မက အမပိုက္ဆံေတြ အကုန္ ျပန္အမ္းမွာပါ"

အဲဒီလို ျဖစ္ျပးီ သံုးရက္ေလာက္ ေနေတာ့ သူတို႕ အိမ္ေျပာင္းသြားၾကပါတယ္။ သူတို႕ေနတဲ့ တစ္ပတ္စာကိုလည္း က်မ ျပန္ေပးလိုက္ပါတယ္။တကယ္ကို စိတ္ညစ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္အိမ္မွာလာေနတဲ့သူနဲ႕ အခုလိုစကားမ်ားရတာဟာ က်မရဲ့ ညံ့ဖ်င္းမႉ႕ေၾကာင့္ပါ။ လူမျမင္ဘူးပဲနဲ႕

လက္ခံလိုက္မိတာကိုး။ အခုေနာက္ပိုင္း က်မအိမ္မွာ လာေနတဲ့သူေတြကို ေနမဲ့လူကိုယ္တိုင္ လာၾကည့္မွပဲ လက္ခံပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္သင္ခန္းစာေတာ့ ရလိုက္တာေပါ့ေနာ္။

ခင္မင္စြာျဖင့္

အညာမွ

ခေရညိဳ

10 comments:

ပန္းခရမ္းျပာ said...

အိမ္ငွားေတြ ေပးတဲ့ သင္ခန္းစာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ ခေရညိဳေရ ....။ ဒါေပမဲ့ အခုလို စရိုက္ၾကမ္းတဲ့ သူမ်ိဳးနဲ႔ေတာ့ မႀကံဳဘူးေသးဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေနမဲ့သူကို ေတြ႔ၿပီးမွ လက္ခံတာ အေကာင္းဆံုးပဲေပါ့ေနာ္။ တအိမ္ထဲ စရိုက္ မတူတဲ့သူေတြ အတူေနဘို႔ မျဖစ္ႏိႈင္ဘူးေလ။ တခ်ိဳ႔ၾကေတာ့ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔ပါရဲ့။ ဒါေပမဲ့ အခြင့္အေရး ယူလြန္းအားႀကီးတာေတြလည္း ႀကံဳခဲ့ဘူးတယ္။ အဲဒီ အေၾကာင္းေတြ" အိမ္သူႀကီးရဲ့ ဒိုင္ယာရီ " label ေအာက္မွာ ေရးထားတယ္။ ႀကံဳတုန္း ေၾကာ္ျငာ၀င္သလို ျဖစ္သြားသလား မသိ။

မခ်ိဳ

ကိုမ်ဳိး (အညာေျမ) said...

မဂၤလာပါ ခေရညိဳ..

အင္း.. ေစာေစာစီးစီး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းနဲ႕ အိမ္ေျပာင္းခုိင္းလုိက္တာ မွန္ပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ ဒီထက္ပိုျပီး အေျခအေနေတြ ရွဳပ္ေထြးလာစရာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။
ကိုယ္နဲ႕ အေျပာအဆို အျပဳအမူ အေနအထုိင္ စရုိက္ မတူညီသူေတြနဲ႕ တစ္အိမ္တည္း ေနလို႕ အဆင္မေျပႏုိင္ပါ။

ခင္မင္စြာျဖင့္
ကိုမ်ဳိး

thawzin said...

ကုိယ္တုိင္းရင္းလိုက္၇တဲ့ သင္ခန္းစာေပါ့ဗ်ာ.. သင္ခန္းစာကို မွ်ေ၀ေပးလို့ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

အင္း...ဒါမ်ိဳးေတြၾကဳံတတ္တယ္..
တအိမ္ထဲေနျပီးစိတ္ညစ္ေနရရင္မေကာင္းဘူး..

Myanmar Good Knowledg Co., Ltd said...

ခေရညိဳေရ။
ဖတ္ရတာ ရင္ကိုေလးသြားတာပဲေနာ္။
ျမန္ျမန္ေျပာင္းသြားလို႕ ေတာ္ေသးတာေပါ႕။
လူအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႕ ေတြ႕ ရတာ ကိုယ္႕အတြက္ သင္ခန္းစာေတြပါပဲ။

kiki said...

အသြင္မတူတဲ့ သူေတြနဲ့ တမိုးေအာက္ တူတူေနရတဲ့ ဒုကၡေတြ အလြန္မ်ားလွပါတယ္ မခေရညိဳေရ ...

ေတာ္ေသးတာေပါ့ .. ေစာေစာစီးစီး ဖယ္ခိုင္းလိုက္တာ .. နုိ ့မို ့ဆို ဘယ္ေလာက္မ်ား စိတ္ညစ္စရာေတြ ဆက္ေတြ ့ရမယ္ မသိ ေနာ္ ...

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

မခေရညိဳေရ...
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အားေပးတယ္...။
ျမန္ျမန္ႏွင္ထုတ္လိုက္တာ..ေအးတယ္...း)
ႏို႔မို႔ဆို စိတ္ညစ္စရာေတြ ဘာထပ္လာဦးမလဲ မသိဘူးေလ....း(
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

Anonymous said...

အင္း.. ၾကံဳတတ္ပါတယ္ေလ.....။

ၾကယ္ျပာ said...

စိတ္ညစ္ဖူးတာေတာ႔ရွိတယ္ ... အေနအထိုင္ညစ္ပတ္တာ ... ဘယ္လိုေျပာေျပာ အိမ္သန္႔ရွင္းေရးဆိုတာ မဆိုင္သလိုကုိေနတာမ်ိဳး ... အေတာ႔ကုိစိတ္တို စိတ္ညစ္ခဲ႔ဖူးပါတယ္ ... ပုိဆိုးတာက သူငယ္ခ်င္းအရင္းေခါက္ေခါက္ေတြျဖစ္ေနတာပါ .... ခုေတာ႔ အတူမေနျဖစ္ေတာ႔ဘူး ... စိတ္ခ်မ္းသာပါေစ ...

Unknown said...

My friend also want to rent a room.Let me know if ur room is still available.Thanks.