Tuesday, February 9, 2010

ကေလးဘဝ အမွတ္တရမ်ား

က်မငယ္ငယ္ကဆို အရမ္းဆိုးခဲ့တယ္လို႕ အေမကေျပာတယ္။ က်မဆိုးတာကလည္း မိဘေမာင္ႏွမေတြ အေပၚ မဟုတ္ပဲနဲ႕ ရြာထဲမွာပဲဆိုးတာတဲ့။ တနည္းအားျဖင့္ ရြာ့ေအာ္ေက်ာလံေပါ့။ အေမက က်မ နဲ႕ က်မအထက္က အမကို ၆ ႏွစ္ေလာက္ ျခားျပီးမွရခဲ့တာေလ။



က်မကို ေမြး
ျပီး တစ္ႏွစ္ ေလာက္မွာ က်မေမာင္ေလး ကိုယ္ဝန္ ရလာတယ္။ ေမြးလာေတာ့ က်မနဲ႕ ၂ ႏွစ္ နီးပါးပဲကြာတယ္။ ေမာင္ေလး နဲ႕ က်မကို အမႊာေတြလိုပဲ အေမက ျပင္ဆင္ေပးတယ္။ အဲဒီေတာ့ အဝတ္ေတြက ေယာက်္ားေလး ပုံ ဆံေတြပဲ က်မကဝတ္ရတာေပါ့။



ေမာင္ေလးက မိန္းကေလး ပုံေတြဝတ္လို႕မွမ ျဖစ္တာ။ ေမာင္ေလး ေမြးခါစက အသားကနီနီ ေလးမို႕ "ဘိုနီ" လို႕ပဲ အလြယ္တကူ ေပးလိုက္ၾကတယ္။ က်မက
လည္းေမာင္ေလးဘိုနီ ကိုအရမ္းခ်စ္တာ။ ကစားေဖာ္ကလည္းသူပဲေပါ့။ေမာင္ေလးက လည္း က်မကို အရမ္းခ်စ္တယ္။

အိမ္မွာ မုန္႕တစ္ခု တည္းရွိလို႕ က်မကို ျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ေလးကိုျဖစ္ တစ္ေယာက္တည္းကိုေႂကြးလို႕မရဘူး။

အမၾကီးက



"ေမာင္ေလးဘိုနီ ေရ ေရာ့ ဒီမွာ မုန္႕တစ္ခု တည္းရွိတာ နင္ပဲစားလိုက္ နင့္အမကို

သြားမေျပာနဲ႕ေနာ္" လို႕



တစ္ေယာက္တည္းကို ေႂကြးရင္ ေမာင္ေလးကစားျပီးသြားရင္ က်မကိုလာေျပာတယ္။ က်မကလည္း အဲလိုပဲ ဆိုေတာ့ အေမနဲ႕ အမေတြက တစ္ ခုတည္းရွိရင္ တစ္ဖဲ့ဆီေပးရ တာတို႕ႏွစ္ ခု ဝယ္ရတာတို႕ အေလ့အက်င့္ ျဖစ္သြားတယ္။



တစ္ေန႕ေတာ့ က်မေတာ့ ေမာင္ႏွမ ရြာထဲမွာ သြားကစား က်တာ ရန္ျဖစ္ျပီး ျပန္ခဲ့ၾကတယ္။

ရန္ျဖစ္တဲ့ ေကာင္ေလးက ႏွစ္ေယာက္ ၊ က်မတို႕က ႏွစ္ေယာက္ေပါ့ ဘာေၾကာင့္ ရန္ျဖစ္တယ္ ဆိုတာအတိအက် မမွတ္မိေပေပမဲ့ သူတို႕ကႏိုင္သြားတယ္ဆိုတာ ေတာ့ က်မ မွတ္မိေနေသးတယ္။



အဲဒီေကာင္ေလးနာမည္က ဘိုေဌးနဲ႕ ေအာင္ေမာင္းတဲ့။ သူတို႕မွာ ေက်ာင္းနာမည္ေတာ့ရွိေပမဲ့ က်မတို႕ကေတာ့ အဲလိုပဲေခၚၾကတယ္။

ဘိုေဌးရဲ့ အဖိုးက ဦးဘိုနီတဲ့။ ေမာင္ေလးနာမည္နဲ႕အတူတူပဲ က်မတို႕ကေတာ့ ဘၾကီးဘိုနီ လို႕ေခၚၾကတယ္။ေအာင္ေမာင္း ရဲ့အဖိုးနာမည္က ေတာ့ ဦးေမာင္ေလး၊ ဘၾကီးေမာင္ေလးေပါ့။

ကေလးတုန္းကေတာ့ ကစားရင္းရန္ျဖစ္တာမဆန္းပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ က်မ သူတို႕ကို

အရမ္းစိတ္ဆိုးတယ္ ။ သူတို႕ကႏိုင္သြားတာကိုး ကိုယ္ကႏိုင္ရင္ေတာ့ တမ်ိဳးေပါ့ :)



အဲလိုရန္ျဖစ္ျပီး ႏွစ္ရက္ေလာက္ၾကာေတာ့ ဘိုေဌး တို႕အိမ္ေရွ့ကို က်မကသြားျပီး ေမာင္ေလးကို ပုံးခိုင္းလိုက္တယ္
ျပးီေတာ့မွ



" ဘိုနီ ေရ ဘိုနီေရ "



အာျပဲၾကီးနဲ႕ ေခၚလိုက္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေမာင္ေလးနဲ႕က ဇာတ္တိုက္ထားတာဆိုေတာ့ သူကထြတ္မလာပါဘူး။
ေနာက္တစ္ေခါက္



" ဘိုနီ ေရ ဘိုနီေရ "



ထပ္ေခၚလိုက္ျပန္တယ္။ ဒါလည္းဘိုနီက ထြတ္မလာပဲ ဘိုေဌး တို႕ အေမကထြတ္လာျပီး



" ဟဲ့ ေကာင္မေလး ညည္းကဘာလို႕ လူၾကီးကို မရိုမေသနဲ႕ ဘိုနီလို႕ ေအာ္ေခၚေနတာလဲ?"


" မဟုတ္ပါဘူး ၾကီးေတာ္ ရဲ့ က်ဳပ္ေမာင္ေလးကို ေခၚတာေလ "


"ဘယ္မွာလည္း ညည္းေမာင္က"



က်မလည္းထပ္ေခၚလိုက္တယ္



" ဘိုနီေရ "



ေမာင္ေလးက ထြတ္လာေတာ့တာေပါ့။ ဘိုေဌးတို႕အေမလည္း မေက်မနပ္နဲ႕ေပါ့။

မပိုင္ဘူးလား?

ေအာင္ေမာင္းေတာ့အိမ္ေရွ့ေရာက္ေတာ့လည္း



"ေမာင္ေလး ေရ ေမာင္ေလးေရ"



လို႕ေခၚျပီး ေျပးၾကတာေပါ့ ။ ေနာက္ေန႕က်ေတာ့ အေမကဆူပါေလေရာ။

မွတ္မွတ္ရရ မုန္႕ဖိုး ႏွစ္ ရက္ အျဖတ္ခံလိုက္ရတယ္။



အခုေန ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတဲ့ ငါပါလားလို႕ ေတြးမိျပီး ျပဳံးမိတယ္။

အခုအခ်ိန္ထိ အဲဒီအေၾကာင္းကို ဆက္မိတိုင္းေျပာ ေနၾကတုန္းပဲ။



ခင္မင္စြာျဖင့္

အညာမွ

ခေရညိဳ

8 comments:

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

ေတာ္ပါေသးရဲ့..မယ္ခေရနဲ႔ တရြာထဲမေနခဲ့ရလို႕...
ေနမ်ားေနမိရင္ ဒီေက်ာက္ခဲၾကီးထုလိုက္ရမလားႏွက္လိုက္ရမလား..
အၾကိမ္းခံရမွာေသခ်ာတယ္..း)))

မိုးစက္အိမ္ said...

အမခေရညိုက လူဆိုးဘဲဗ် ေတာ္ေသးတာေပါ့ အဘ ဘိုနီ
ကိုယ္တိုင္ထြက္မလိုက္လာတာ ဟီး ဘာၿဖစ္ၿဖစ္ အၾကံပိုင္သား
ဒါေတာင္လုပ္ရဲမွၿဖစ္တာေနာ္ :P

Anonymous said...

အိမ္စုတ္ေလးလုိ႔ လာေၿပာလုိ႔ကေတာ့.... ဟင္းဟင္းဟင္း.. စလုံးကေန ၿမန္မာၿပည္ကုိ ေလယာဥ္မစီးရဘဲ ေရာက္သြားေစရမယ္...







ရဟတ္ယာဥ္နဲ႔ ပုိ႔ေပးမယ္လုိ႔ ေၿပာတာပါေနာ္.. ခြိခြိ

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

မခေရညိဳေရ...
အေတာ္လည္တဲ့ ေမာင္ႏွမေတြပဲေနာ္...ဟိဟိ...း)
အေနာ္လည္း...ကိုႀကီးေက်ာက္ေျပာသလိုပဲ တစ္႐ြာတည္းသားခ်င္းသာျဖစ္ခဲ့ရင္ “ပုတ္သင္ညိဳ” လို႔ေခၚမလားအသိ...အဟိ...း)
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

Anonymous said...

ဘယ္ရြာကလဲဗ် အမညိဳ

ကိုလူေထြး said...

မုန္႕ဖိုး ႏွစ္ရက္ပဲျဖတ္တာဆိုေတာ့ နည္းတာေပါ့...

းဝ)

Anonymous said...

အညာသူ ႏွစ္ေယာက္ ခေရညိဳ နဲ႕ ေရႊစင္ဦး
ဘယ္သူပိုဆိုးသလဲ ၾကည္႔ရမွာဘဲ

ခေရ အရမ္းၾကိဳက္တဲ့
seesein

စည္သူ said...

မရဘူး.. မရဘူး... ျပန္ေပး..

အိမ္ကကား.. ရႈိုင္းေနတုန္း ေဘာနက္ ေပ်ာက္သြားတာ ခုမွပဲ ေတြ႔ေတာ့တယ္..

ေတာ္ေတာ္ေနာက္တဲ့ အမဗ်ာ.. ႀကံႀကံဖန္ဖန္ ေတြးတတ္တယ္..

ေဘာနက္ေပးတာ(ကားေဘာနက္) မဟုတ္ဘူးတဲ့..

ေတာ္ၿပီး.. ဗိုက္ဆာသြားၿပီး..
ဂလု ဂလုလည္း ျဖစ္သြားၿပီး..

ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
စည္သူ။