Tuesday, October 6, 2009

အေမသို႕ လြမ္းခ်င္း

အေမဆို တာလူတိုင္းမွာရွိၾကပါတယ္။ အေမ့ကို လူတိုင္းကလည္းခ်စ္ၾကမွာပါ ဒီလိုပဲ အေမတိုင္းကလည္း သားသမီးေတြကို ရင္ႏွင့္ အမွ်ခ်စ္ ၾကတယ္ဆိုတာ ယုံမွားသံသယ ျဖစ္စရာမလိုပါဘူးရွင္။ က်မရဲ့ အေမဟာလည္း က်မကို အငယ္ဆုံးဆိုျပီး ပိုခ်စ္ပိုအလိုလိုက္ပါတယ္။ အခုလို က်မအေဝးတေနရာကို ေရာက္ေနေတာ့ အေမ က က်မကို အရမ္း တမ္းတ လြမ္းေနမွာဆိုတာ အေသအျခာပါပဲ။ က်မလည္း အေမ့ကို အရမ္းလြမ္း လွပါျပီရွင္။

အေမ့ ကို မေတြ႕ရတာ ေလး ႏွစ္ရွိျပီေလ။ က်မငယ္ငယ္ ေလးကတည္း ကအေမက က်မလိုခ်င္တာမွန္ သမွ်ကို အတက္ႏိုင္ဆုံး လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မကေတာ့
အေမ လိုခ်င္တာကို လုပ္ေဆာင္ မေပးႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ က်မဒီကိုမလာခင္္ အေမက ၂ ႏွစ္
တစ္ခါျပန္ ခဲ့ဖို႕ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မလုပ္ေဆာင္မေပးႏိုင္ ခဲ့ပါဘူး။
အခုခ်ိန္မွာ က်မ အေမ့ဆီျပန္ဖို႕ ၾကိဳးစားေနပါတယ္ အေမက ေတာ့ က်မကို ဘာေၾကာင့္မျပန္ လာႏိုင္တယ္ဆို တာကို က်မဘာမွမေျပာ ခင္ကတည္းက နားလည္ ခြင့္လြတ္ ေပးခဲ့ပါတယ္။

က်မရဲ့ အေမက အညာသူပါပဲရွင္.. အေမကဘယ္ေတာ့မွ အျခယ္အသ မရွိခဲ့ပါဘူး။
က်မ ၁၀ တန္း ေအာင္တဲ့ႏွစ္ကပဲ အေမသနပ္ခါး လိမ္းတာကိုျမင္ ခဲ့ဘူးတယ္။
အဲဒီလိုေနခဲ့ တဲ့အေမ ဒီ ေလး ႏွစ္အေတာအတြင္း မွာလည္း ဘာမွမျပင္မဆင္ ပဲ
က်မကိုေမွ်ာ္ ေနမွာပဲ....................
အေမ ဆီ ကိုဖုန္းဆက္တိုင္း က်မ ကို ဘယ္ေတာ့အလည္ျပန္လာမွာလဲ လို႕လည္း ခဏ ခဏ ေမးတတ္ပါတယ္။ အေမရယ္ အေမ့ေပၚ တာဝန္မ ေက်ခဲ့သမီးကိုခြင့္လြတ္ပါေနာ္။ က်မလည္း ဒီႏွစ္ေတာ့ အေမ့ဆီကိုျပန္ဖို႕ ျပင္ဆင္ျပီးပါျပီ။ အေမ့ကို က်မျပန္လာခဲ့မယ္ လို႕ ေျပာ တုန္းကအေမ့ရဲ့ အသံက ကေလးတစ္ေယာက္ လို ေပ်ာ္ရႊင္ေနတယ္ေလ။ က်မလည္း ဒီလိုပါပဲ အေမ့ကို ေတြ႕ရေတာ့ မယ္ဆို ေတာ့ေတြး ေတြးျပီး ေပ်ာ္ေနတာေလ................။


အခုဆို က်မအေမက (07/10/09) မွာ အသက္ (၆၁) ႏွစ္ ျပည့္ပါျပီ။ အရင္တုန္းက အေမ့ေမြးေန႕တိုင္း တတ္ႏိုင္တဲ့ ေကာင္းမႉ႕ေလးေတြ ျပဴလုပ္ၾကပါတယ္။ အခု က်မတို႕ ေမာင္ႏွမေတြက တေနရာဆီဆို ေတာ့ အေမ့ေမြးေန႕ကို မက်င္းပ ႏိုင္ၾကေတာ့ပါဘူး။ အေမ ဒီအခ်ိန္ဆို အေမဘာေတြလုပ္ေနမလဲ က်မျပန္လာရင္စားဖို႕က်မၾကိဳက္တဲ့ အစာအစာေတြကိုခ်က္ ေကြၽးဖို႕ေတြးျပီးေပ်ာ္ေနမယ္ထင္တယ္။ က်မလည္း အေမ့ကို လြမ္းလွပါျပီ။
အေမ့ဆီ ျပန္ရမဲ့ရက္ကို အျမန္ဆုံးေရာက္ပါေစလို႕ဆုေတာင္းေနပါတယ္။

ျပီးေတာ့ အေမ့ေက်းဇူးကို ျပန္ဆပ္ႏိုင္တဲ့ သမီး ျဖစ္ပါရေစလို႕လည္း က်မေန႕တိုင္းဆုေတာင္းေနပါတယ္....................။

(07/10/09) တြင္က်ေရာက္ေသာအေမ့ေမြးေန႕အမွတ္တရ။

ခင္မင္စြာျဖင့္
အညာမွ
ခေရညိဳ

7 comments:

Myanmar Good Knowledg Co., Ltd said...

ခေရညိဳ ေရ၊ အေမ့ကို သတိရေနတယ္လား။
ကၽြန္မသိပါတယ္။ ခေရညိဳ.လို အျမဲ ေနာက္တီးေနာက္ေတာက္ေျပာတတ္၊ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ. သမီးေလးကို ခေရညိဳ.အေမကေတာ့ ပို လြမ္းေနမွာေပါ.။

ကိုမ်ဳိး (အညာေျမ) said...

မဂၤလာပါ ခေရ...

Happy Birthday to ur Mom... ေနာ္.. ေတြ႕ရင္လဲ ေျပာလိုက္အံုး.. ကိုမ်ဳိးက Happy Birthday လို႕ ေျပာတယ္လို႕။

ခင္မင္စြာျဖင့္..
ကိုမ်ဳိး

thawzin said...

အေမကုိ ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္ရင္ တရားေတြ နာခုိင္း ဥပုသ္ေတြေစာင့္ခုိင္းေပါ့... သမီးကိုသတိရတုိင္း တရားရိပ္ေလး ၀င္ခုိျပီး အပန္းေျဖ အလြမ္းေျဖပါလို႔ တုိက္တြန္းရင္လဲ တနည္းတလမ္းနဲ႕ ေက်းဇူးဆပ္ျခင္းလို႔ ယူဆပါသည္။ အေဖကုိလဲ ထုိနည္းလည္းေကာင္းေပါ့။ အၾကံျပဳခ်င္တာက မိဘကို လြမ္းရင္ မိမိရဲ႕ စိတ္ကေလးမွာ ကုသုိလ္စိတ္ေလးေတြ အျမဲျဖစ္ေနေအာင္ ၾကိဳးစားပါလို႔ တုိက္တြန္းလိုပါတယ္ခင္ဗ်ာ “မိဘထက္ ကိုယ့္အေပၚေကာင္းတာ မိမိရဲ႕ စိတ္ထားေကာင္းေလးပါ”

ေမေလး said...

ခေရညိဳရယ္ တုိ႔ဘဝေတြက တူတူပါဘဲဟယ္။ မိဘေတြကို စိတ္မခ်ေပမဲ႔ မတတ္တာလုိ႔ အေဝးကေနဘဲ ေစာင္႔ေရွာက္ေနရတယ္။

maylay said...

ခေရညိဳေရ ခေရ႕ေမေမ သက္ရာေက်ာ္ရွည္ပါေစ အနာေရာဂါကင္းေဝးျပီး သားသမီးေတြနဲ႔ အတူ ကိုယ္စိတ္နွစ္ပါး ခ်မ္းသာစြာ အသက္ထက္ဆံဳးေနနိုင္ပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္။ ခေရရ တို႔လည္း နည္းနည္းနီးတဲ့ေနရာမွာပဲ ရွိတဲ့ေမေမ့ကို လြမ္းတယ္ဆိုေတာ့ေလ ခေရ႕ကို ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္။ စိတ္နဲ႔ကိုယ္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေမေမ့ဆီျပန္နိုင္ပါေစေနာ္

Waing said...

မခေရ ေမေမတစ္ေယာက္ ေမြးေန႕မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစ မနဲ႕ ၀ိုင္းတုိ႕နဲ႕ ခံစားခ်က္ခ်င္းတူပါတယ္။ သားသမီးေတြက အေ၀းမွာေလ။ ျပီးေတာ့ ၀ိုင္းလည္း အိမ္မွာ အငယ္ဆံုးပဲ။ မခေရကိုလည္း ကိုယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္။ မိဘေက်းဇူးဆပ္ႏုိင္တဲ့ သမီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစလုိ႕ ဆုေတာင္းရင္း...

မိုးစက္အိမ္ said...

Happy Birthday to you Mom ပါေနာ္ ... အေမ့ေက်းဇူးဆပ္ႏိုင္တဲ့ သမီးေလး
ၿဖစ္ပါေစဗ်ာ ...