Tuesday, September 8, 2009

စဥ္းစားေပးၾကပါအုန္း

က်မအသိတစ္ေယာက္အေၾကာင္းေျပာျပအုန္းမယ္။ သူနာမည္ ကမမိုး လို႕ေခၚတယ္။
သူနဲ႕ ဘယ္လိုသိခဲ့တာလည္းဆိုတာကေန အရင္ေျပာျပမယ္ေနာ္။ အိမ္ကလူၾကီး ကြၽန္းႏိုင္ငံေလးမွာ အလုပ္လုပ္ေနေတာ့ သူကက်မတို႕ကို သူနဲ႕ ဆက္ ္သြယ္လို႕လြယ္ေအာင္လို႕ဆိုျပီး ရန္ကုန္ ကသူ႕အမ အိမ္မွာေနေစခဲ့တယ္။ အညာမွာဆိုေတာ့ သူ႕ကိုဆက္သြယ္ရတာ အခက္အခဲရွိတယ္ေလ။

ဒီလိုနဲ႕ က်မတို႕သာအမိႏွစ္ေယာက္လည္း ရန္ကုန္မွာ ၁ ႏွစ္ နီးပါေလာက္ေနခဲ့တယ္။
(ဒုတိယ သားေလးက ဒီေရာက္ျပီး ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ မွေမြးတာ) က်မတို႕ ရန္ကုန္မွာေနေတာ့ သားၾကီး ၃ႏွစ္ ေက်ာ္ျပီ အဲဒီေတာ့ သာၾကီး ကမူၾကိဳေနတယ္ .......

အဲဒီမူေက်ာင္းမွာပဲ မမိုးနဲ႕ စသိတာ ။ မမိုး ရဲ့ သားကလည္း မူၾကိဳတက္တယ္ေလ။
သိတယ္ဆိုတာကလည္း က်မကပဲသူကိုသိတာ သူကမသိဘူးထင္တာပဲ။ သူကလွတယ္ ........ ့ကေလးတစ္ေယာက္ အေမလို႕ေတာင္မထင္ရဘူး ။ က်မကေတာ့ အညာသူ ဆိုေတာ့ သူလိုေတာ့မျပင္တတ္ မဆင္တတ္ေတာ့မလွဘူးထင္ရတယ္

(ညိဳေခ်ာေလးပါတဲ့ အိမ္ကလူၾကီး စကား) ဟီ ဟိ....... ။

တိုတိုေျပာရရင္ သူကက်မကို မသိဘူး က်မကသူ႕ကိုသိတယ္။ မူၾကိဳေက်ာင္း မွာ သားၾကီးတတ္ျပီး ၅လ ေလာက္ ေနေတာ့အိမ္ကလူၾကီး ကေျပာတယ္ ေနာက္ ၁လေလာက္ေနရင္ သူ႕ဆီလိုက္လာလို႕ရျပီတဲ့။ အဲဒါေၾကာင့္ မူၾကိဳေက်ာင္း ကို ထြက္ေတာ့မယ္ လို႕ one month notic ေပးလိုက္တယ္။
( အဲဒီေက်ာင္းက ထြက္မယ္ဆိုရင ္တစ္လၾကိဳေျပာရတယ္) ။

က်မေျပာျပး တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေနေတာ့ မမိုးကက်မကို လာျပီးမိတ္ဆက္တယ္။ က်မလည္း အံ့ဩတာေပါ့ ဘာျဖစ္လို႕ ငါ့ကိုလာျပီးစကားေျပာတာလဲလို႕။ အရင္က က်မကို စကားေျပာဖို႕ ေနေနသာသာ ဂ႐ုေတာင္ မစိုက္ဘူး။ ( ကိုယ့္အထင္)

ဒါနဲ႕ဒီေရာက္လာတယ္ စိုၾကပါစို႕..............။

လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ ကက်မကို မမိုး ဖုန္းဆက္တယ္

(phone number ကို အိမ္ကလူၾကီး အမဆီကရတာတဲ့)။
အခုမမိုး ဒီကိုလာျပီး အလုပ္လာလုပ္တာတဲ့။သူ႕အလုပ္က maid တဲ့။ က်မကို ေတြ႕ခ်င္လို႕တဲ့ အဲဒါသူအိမ္ရွင္ကို ဖုန္းဆက္ေပးပါတဲ့။ က်မက သူ႕ညီအမဝမ္းလို႕ ေျပာပါတဲ့
သူအျပင္ကို သြားခ်င္လို႕တဲ့။

က်မအေန နဲ႕စဥ္းစားရျပီ သူ႕အေၾကာင္းကိုလည္း ဘာမွမသိဘူး။ ျပီးေတာ့သူနဲ႕ ကလည္းသိပ္မရင္းႏွီးဘူး။ အိမ္ကလူ ၾကီးကိုေမးေတာ့ သေဘာပဲတဲ့။ အဲဒါသာၾကည့္ေတာ့ တို႕အိမ္ကလူၾကီ:က အရမ္းေအးတာ .....

(ေရခဲတုံးၾကီး ဒါသာသူဖတ္ မိရင္ ခေရညိဳကို ...........................)

ကဲ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ?
မမိုးေျပာသလို လုပ္သင့္သလား?
မလုပ္သင့္ဘူးလား?
ကူညီျပီးစဥ္းစား ေပးၾကပါအုန္းေနာ္။


ခင္မင္စြာျဖင့္
အညာမွ
ခေရညိဳ

5 comments:

ကိုမ်ဳိး (အညာေျမ) said...

အင္း.. ခေရ ေျပာသလိုဆို..

မမိုး က ဒီမွာ ခေရ ရဲ႕ အကူအညီ လုိေနတာ ေသခ်ာပါတယ္။

မဆက္သြယ္ျပန္ေတာ့လဲ မမိုး မွာ ဘာအခက္အခဲ..ဘာအကူအညီ လုိေနတယ္ ဆိုတာ မသိရျပန္ဘူး။

က်ေနာ့ အလိုအရဆိုရင္ မမိုးကို ဆက္သြယ္ပါ့မယ္..

အက်ဳိးအေၾကာင္း သိေတာ့ ကူညီႏုိင္ရင္ ကူညီရတာေပါ့...

ရြက္လြင့္ျခင္း said...

မခေရညိဳေရ
အၾကံၿပဳပါရေစဗ်ာ
မမိုးအေနနဲ ့ က်ိန္းေသေပါက္ မခေရညိဳရဲ့ အကူအညီကို လိုမွာေသခ်ာပါတယ္
မခေရ အေနနဲ ့လည္း သူ ့သေဌးဖုန္းနံပါတ္ၿဖစ္ၿဖစ္ ယူထားေပါ့
ကိုယ္အာမခံထားလို ့ အၿပင္ထြက္ခြင့္ရရင္းနဲ ့ အေၿခအေန မဟန္ဘူးဆိုရင္ သူ သေဌးကို ေၿပာၿပလိုက္ေတာ့ေပါ့
ေသခ်ာ စဥ္းစားပါေလ

ကိုရင္ေနာ္ခင္ေလးငယ္ said...

အေဟးေဟး ဒီကိစၥဆို စိတ္မပူနဲ႔ ေမေလး နဲ႔ ဆက္သြယ္ေပးလိုက္... း)

မီးမီးခ်စ္ said...

ကူညီလိုက္ပါ မမရယ္ သနားပါတယ္..
အိမ္ေတာ့ မေခၚနဲ ့ေပါ့...

naychi said...

မမေရ.. ေမေလးကို ေမးၾကည္႕ပါလား..