Monday, September 21, 2009

အသိေပးျခင္း

က်မရုံးကကြန္းျပဴတာကေတာ့က်မကို တာ့တာလို႕ႏႈတ္ဆက္သြားျပီ။
က်မကေတာ့ ႏႈတ္မဆက္ခ်င္ဘူး။ ( ႏႈတ္မဆက္နဲ႕ ငိုခ်င္တယ္) ။
အိုင္တီသမားကေျပာတယ္ hard disk ပ်က္ဆီးသြားတာတဲ့။
( ကိုလူေထြး ေဟာတဲ့ေဗဒင္ သိပ္မွန္တာပဲ)

က်မရဲ့ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေတြေရာ အလုပ္ထဲကဟာေတြေရာ ျပန္မရေတာ့ဘူး။ အလုပ္ကေတာ့ျပန္လုပ္ရင္ရပါတယ္ အခ်ိန္ေတာ့ေပးရမွာေပါ့ ၂၀၀၉ တစ္ႏွစ္လုံးလုပ္ ထားတာကို။တကယ္တမ္:ေတြးၾကည့္ေတာ့ ကိုယ့္ရဲ့ ေပါ့ဆမူ႕ပဲေလ သင္ခန္:စာေတာ့ရလိုက္တယ္။ ေနာက္ျပီး သူေဌးရဲ့ အျပစ္ေပါ့ ဘိုးေတာ္ဘုရား လက္ထက္က ကြန္ျပဴတာၾကီး လဲမွမေပ:တာကို။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အသစ္ သုံးရတာေပါ့။ အဆိုးထဲကအေကာင္းေပါ့။ ႏို႕မို႕ဆိုရင္ အသစ္ရဖို႕လမ္းမျမင္ေရးခ်မျမင္။ သူေဌး ေကာ္တရာကပ္ေစးႏွဲ။

က်မက ေတာ့ ေျဖေတြးေတြးျပီး ေနလိုက္တယ္ ( ကိုယ့္ကြန္ မွမဟုတ္တာေနာ့ ) ေနာက္တစ္ခု ႏွေျမာတာက က်မရဲ့ အီးဘြတ္ေတြ ။ လက္ရွိမွာ က်မ အလုပ္ေတြ အရမ္းရွုပ္ ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႕ အသစ္တင္ႏိုင္မယ္ မထင္ပါဘူး။ ( ရမယ္ရွာတာ ဟီ ဟိ) ဒါေၾကာင့္ လာလည္္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အားနာပါတယ္ေနာ္။ ေတာင္းလည္းေတာင္းပန္ပါတယ္။ အလုပ္ေတြပါ:သြား ရင္ေတာ့တင္ပါ့မယ္ လို႕ ေျပာလိုပါတယ္ေနာ္။

ခင္မင္စြာျဖင့္
အညာမွ
ခေရညိဳ

2 comments:

ကိုလူေထြး said...

မွန္ရမယ္ေလ...မွန္ရမယ္... ကိုလူေထြးက ဒီနည္းနဲ႕ ေျဗာင္လိမ္..အဲ.. ေဟာစားေနတာ ၾကာပီကိုး....

တကယ္ေတာ့ ကိုယ့္စက္လည္း ဒီနည္းနဲ႕ ပ်က္သြားဖူးလို႕ပါ... ၾကားရတာလည္း စိတ္မေကာင္းပါဘူး... စက္ပ်က္သြားတာထက္ file ေတြ ပါသြားတယ္ ဆိုလို႔ပါ...

သင္ခန္းစာေပါ့...

းဝ)

Anonymous said...

ဒါမ်ား အမရယ္ ဟတ္ဒစ္တခုမွ ဘာမွမရွိဘူး၊ ဝယ္လုိက္တခု....။